Proszę wpisać swoje pytanie tutaj
Polski
العربية
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
Ελληνικά
English
English (UK)
Español
Español mexicano
Eesti
Suomi
Français
Magyar
Bahasa Indonesia
Íslenska
Italiano
日本語
한국어
Nederlands
Norsk
Polski
Português
Português do Brasil
Română
Русский
Slovenčina
Српски
Svenska
ไทย / Phasa Thai
Türkçe
Українська
Tiếng Việt
中文
中文(台灣)
Strona główna
Najczęściej zadawane pytania
Co to są wirtualne adresy e-mail i karty wirtualne oraz dlaczego się ich używa?
Czy mój adres e-mail do kontaktu z linią Ryanair jest taki sam, jak podany podczas procedury rezerwacji?
Czy potrzebuję informacji na temat mojego zwrotu pieniędzy?
Czy są naliczane są jakieś ukryte koszty lub opłaty serwisowe?
Gdzie mogę znaleźć numer rezerwacji związany z linią lotniczą?
Linia lotnicza poinformowała, że moja rezerwacja jest zablokowana. Dlaczego tak się dzieje?
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript. Here are the
instructions how to enable JavaScript in your web browser
.